Point 013

Menu

Spring naar inhoud
  • Home
    • Doelstellingen POINT
  • Deelnemers
    • Onderzoeken van deelnemers van POINT
    • Partners
    • Studenten to the POINT
      • Video’s en blogs
        • In gesprek met leerlingen
        • Blog POINT-bijeenkomst 4 juli 2017
        • Blog POINT-bijeenkomst 30 mei 2017
  • Nieuws
    • Nieuwsbrief
      • Terugblik 1e jaar POINT
      • Bouwstenen jaar 1 voor de werkplaats onderwijsonderzoek POINT
      • NRO – Samenwerken aan onderzoek
    • Overzicht activiteiten
      • 22 mei 2017 Lectoraatsinspiratiedag “Leren & innoveren in het onderwijs”
      • 29 maart 2017 Studiedag hoe haal je het in je hoofd
      • 21 maart 2017 Vlaanderen geïnspireerd door POINT
  • Bijeenkomsten
    • 29 mei 2018, 9e bijeenkomst 2e jaar POINT
    • 17 april 2018, 8e bijeenkomst 2e jaar POINT
    • 20 maart 2018, 7e bijeenkomst 2e jaar POINT
    • 20 februari 2018, 6e bijeenkomst 2e jaar POINT
    • 16 januari 2018, bijeenkomst 5, 2e jaar POINT
    • 7 november 2017, bijeenkomst signaleringsinstrumenten HB
    • 7 november 2017, 3e bijeenkomst 2e jaar POINT
    • 27 oktober 2017, studiedag in Nijmegen
    • 10 oktober 2017, 2e bijeenkomst 2e jaar POINT
    • Midterm-bijeenkomst 27 september 2017
    • 27 september, midtermbijeenkomst Werkplaatsen Onderwijsonderzoek PO
    • 5 september 2017 1e bijeenkomst tweede jaar POINT
    • Bijeenkomsten 1e jaar POINT
      • 4 juli 2017 9e bijeenkomst POINT (slotbijeenkomst eerste jaar)
      • 30 mei 2017 8e bijeenkomst POINT
      • 18 april 2017 7e bijeenkomst POINT
      • 21 maart 2017 6e bijeenkomst POINT
      • 21 februari 2017 5e bijeenkomst POINT
      • 24 januari 2017 4e bijeenkomst POINT
      • 13 december 2017 3e bijeenkomst POINT
      • 15 november 2016 (Foto)verslag 2e bijeenkomst POINT
      • 1 november 2016 Kick Off POINT
  • Kennisdeling
    • Hoogbegaafdheid
      • Mindset
      • Motivatie – Autonomie, competentie en verbondenheid
      • Zelfregulerend leren/Metacognitie/Leren leren – Organiseren en plannen
      • Good Practice
    • Publicaties / presentaties
      • Presentaties
        • ORD
      • Boeken
      • Praktijkartikelen
      • Wetenschappelijke Artikelen
        • Identifying Highly Gifted Children by Analyzing Human Figure Drawings: An Explorative Study
        • Effects of full-timeand part-time high ability programs on developments in students
        • A comparison of hoge-ability pupillen’ view vs. regular ability pupillen’ views of characteristics of good primary school teachers
      • Masterscripties
        • Mindset: Onderwijsmythe of niet? Joshi Verschuren
        • Begaafde leerlingen in hun plusklassen en hun motivatie – Kallista Veltkamp
        • Hoe kunnen we hoogbegaafde leerlingen motiveren – Marianne den Hertog
    • Lesmaterialen
      • Fantasiedieren
      • Kleuterlab
      • Logische breinbrekers
      • Onderzoekend leren
      • Outside the box
      • Topklassers
      • Wijzer in executieve functies
      • Zinder
    • Kennisclips
      • Definities van hoogbegaafdheid
      • Onderwijsbehoeften van hoogbegaafde kinderen
      • Goed leraarschap voor begaafde leerlingen
      • Kindertekeningen en (hoog)begaafdheid
      • Hoogbegaafd dus hoogsensitief?
      • Executieve functies en begaafdheid
    • Vlogs
      • Vlog Jet Bussemaker
      • Vlog Derk over project brug bouwen
      • Vlog Derk over project communicatie – deel 1
      • Vlog Derk over project communicatie – deel 2
      • Vlog Derk over project communicatie – deel 3 (afsluiting project)
      • Vlog Derk Sinterklaas over probleem pakjes bezorgen
    • Video’s
  • Contact & Social Media
  • Beeldmateriaal
    • Fotoalbum
    • Videoalbum
  • Documenten POINT

Effects of full-timeand part-time high ability programs on developments in students

2017 Hornstra Van der Veen Peetsma Effects of high ability programs on achievement emotions

Ondersteund door WordPress | Thema: Bouquet door WordPress.com.