Praktijkartikelen & Rapportages Artikelen en rapportages vanuit POINT Factsheet onderzoek motiveren leerlingen PO - Rapportage Afstandsonderwijs VO - Rapportage Afstandsonderwijs Factsheet Afstandsonderwijs Waar wetenschap en praktijk samenkomen (Bakx, 2020) 'Samen leren' in het belang van begaafde leerlingen (Bakx, 2020) Herkenning en erkenning van (hoog)begaafde leerlingen (Bakx & Hoogeveen, 2020) Begeleiding van hoogbegaafde leerlingen (Van Elderen & Bakx, 2020) Met enIQma het raadsel HB ontrafelen (Desain, 2020) Aandacht voor het zelfbeeld (Bakx, 2020) Bakx - Creatieve Denkers (2019) Derk - Doelgerichter in de plusklas (2019) Perspectief van het hoogbegaafde kind, wie ben ik (Bakx & Bronsveld, 2020) POINT in Zorgprimair (2018) Een terugblik op 3 jaar onderwijsonderzoek (Van Zuilekom, 2020) Samen onderzoeken werkt! (Bakx, e.a., 2018) Kwaliteitskaart Stimulerend signaleren Handout Stimulerend signaleren (Houkema, 2017) Werken met (hoog)begaafde leerlingen in de klas (Van den Brand, Van Houtert, Bakx, & De Boer, 2017) Signaleren en begeleiden van dubbel bijzondere (hoog)begaafde leerlingen (Bakx, Van den Brand, & Van Houtert, 2017) Luisteren naar hoogbegaafde kinderen (Van den Brand, Van Houtert, Hornstra, Bakx, 2016) (2) Tips voor het werken met hoogbegaafde kinderen (Van Houtert, Van den Brand, Bakx, & Hornstra, 2016) Poster Velon (Bakx & Rohaan, 2015) Poster Eapril (Bakx & Rohaan, 2015) Omgaan met hoogbegaafde leerlingen in de Eurekaklas